Cele trei obiective motrice din spatele crearii brandului au fost:
– Calitatea productiei: grosimea piesei, tehnologia de imprimare si taiere;
– Calitatea imaginii: lucram cu unele dintre cele mai mari agentii de licentiere din lume;
– Preturi accesibile: pentru a permite cat mai multor persoane sa se bucure de puzzle-uri.
Cateva luni mai tarziu, Bluebird si-a luat deja locul printre marile marci europene si internationale – si a gasit incurcaturi pe toate cele 5 continente.
Incepand de la puzzle-uri de 500 de piese, gama include, de asemenea, puzzle-uri mari cu 4.000 si 6.000 de piese – si, in mod natural, si clasicele dimensiuni cu 1.000 – 1.500 – 2.000 si 3.000 de piese.
Un alt punct important pentru Bluebird, care este fabricat in Europa si Turcia, este constiinta de mediu. Acesta este motivul pentru care piesele de puzzle au fost concepute cu o cantitate minima de carton.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.